Friday 2 February 2018

De Schiri

Freitag 10. November 2017

Also, da ich sone groosi nachfrag übercho han, wie mis date geschter glaufe isch gits eh zemefassig, in interview form, warum? Ich ha gad mini kreative 20 minute…
Und ich ha de Salome ihrem Fründ versproche, dass er is CC chunnt, Hoi Dominik!


I: ÖÖÖÖh Laura! Du hesch ja geschter es date gha! Wie isch gsy?

L: Ja, nöd schlecht.

I: Was hend er denn gmacht?

L: Er het mi abgholt, und denn sind mer uf Vaduz (ja es isch würkli eso chli) es bitz go umelaufe, und denn ih sini lieblings Pizzeria.

I: und wie isch gsy? Hets der gfalle?

L: ja voll, isch eh cools restaurant gsy. Und s esse meega fein!

I: Und s date?! Wie isch er esi gsy?

L: glücklicher wiis vill nervöser als ich, und eso bini voll cool überecho. Aber er isch voll sympathisch, bitz schüch aber hets meega guet gmacht und mer hend en super aabig gha 😊

I: echt?!

L: Ja voll! Scho lang nüm eso vill glacht! Sind glücklicherwiis uf de gliiche wälle längi gsy.

I: Das isch doch schön! Aber chum verzell, hets nüt geh wo nöd guet gsy isch?

L: nüt grooses eigentlich, nei. Er het en St. Galler dialekt, aber ich ha ja eh züri schnurre, da chan ich gar nüt sege^^

I: guet, denn fröge mer doch mal was anders, zu wie vill prozent passt er zu dir und zu wie vill nöd?

L: phu gueti Frag, ich hett jetzt mal gseit gueti 80% passts, mit stiigender tendenz? Und 20% hani kein plan, wasi da gad am ahstelle bin…

I: denn wend mer na wüsse, gits es wiiters date?

L: ja, ich hett scho gseit, mer müend eifach ziit finde…

I: Das tönt doch scho mal super! Aber mer hend au ghört, das es hüt na es anders date git in Züri, stimmt das?!

L: Öhm, ja doch, das stimmt. Zu miner verteidigung, hani das na vor dem geschter veriihbart, und han nöd allzu groosi hoffnige, aber wer weiss, vlt haut de hüt mich sogar us de Socke..

I: Denn wend mer aber wüsse, wirds en teil 2 geh, vo dem Mail oder sogar nomal eis für das date Hüt?

L: Je nach nachfrage, chan sich das scho iihrichte lah.

Soziogemografische Daten:
Name: Fabian
Alter: 25
Aus: Vaduz



Sodeli, da ich hüt hoffentlich für gnueg unterhaltig gsorgt han wünsch ich eu allne ganz es schöns wuchenend! Und bis bald!

PS: Und ja er chan guet küsse^^


Xx