Tuesday 6 February 2018

De Energiemensch

Mittwoch 31. Januar 2018

Mini Dame, Mini Herre, 

Jawohl, da bini wider. Ich Hans mer wider mal ahtah und bi letscht wuche nomal ah sones Tinder date…
Mittlerwiile weissi au nöd immer wie ich so glorios denebet griife, miis mami het au scho drüber glachet. Aber es git bitz unterhaltig…

Also ich ha mich eigentlich recht gfreut, will mich de Typ, normal und na sympathisch dunkt het, aber tüend die das nöd alli?
Uf jede fall hend mer so geg di 8ti abgmacht, und sind denn nachher richtig Niederdörfli gange, will er dete eh Bar im Sinn gha het, die het er zerscht mal uf ahhieb nöd gad gfunde, also hend mer nomal eh rundi dreht… isch ja keis Problem! Passiert jedem mal. Nachdem mer sie denn gfunde hend (ja anschiinend sind mer scho eimal drah verbiiglofe)

Guet und nachher sind mer ich dere Bar ghocket, isch schön gmüetlich gsy, abgseh vo dem Päärli wo so zimlich nebet eus gsesse isch und enand fascht uufgesse het, was en dezue tribbe het inere halb leere Bar genau det ane z hocke isch mer bis jetzt na schleierhaft XD will ihm isches na meh unagnehm gsy we mir ^^

Denn hend mer normal eso Smaltalk halt gmacht, was er genau Studiert het und was ich im Studium amel alles eso mache und eso. Und er isch halt scho bitz sonen Bünzli Schwiizer gsy, nöd meega uuffällig aber scho es bitz, ich nur eso denkt okay so schlimm chas nöd werde… oh mann…

Also isch iwie uufcho, dasi ja au englisch rede und denn ischs Thema recht schnell uf sis Masterabschlusspaper cho ^^ jawohl es isch denn eso langwiilig worde, dasi sogar gfrögt ha obi mer das doch schnell ahluege dörft. Und es isch eigentlich na interessant gsy, mueni zuegeh. Er eifach nöd…

Es hets leider würkli au nöd vill besser gmacht woner de abig denn mit dem satz beendet het:
«Hüt aabig isch eh beriicherig gsy.»


Soziodemografischi Date:
Name: Jannick
Alter: 25
Us: Züri
Macht: Maschienen Engineur Master Energy Science (ETH) (schafft jetzt die Energieversorgig)

PS: Ich han eigentlich keinerlei Problem mit Akademiker, und versueche mich für alles z interessiere, aber de het mer jetzt s lebe sehr sehr schwer gmacht^^ und mit dem Letschte satz hani bim allerbeschte wille würkli au nüt ahfange chönne.

Vo dem her, ufs nöchste Desaster Date und bis bald

Xx Laura

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.