Friday 2 February 2018

De Detailhändler

Samstag 11. November 2017

So da s nach em ersche teil esone grossi nachfrag geh het:
Und nach mehrfachem zensiere, tön ich denn hoffentlich nume na halbe wie eh bitch…. Dasmal in Form vomne Theatherstuck oder wie au immer das journalistische Format heisst…
Und wider Hoi Dominik!! ;P
Präsentier ich teil zwei vo mim umenandgedate…

Einstieg
Also zum mal chli de Mood uufbaue, ich bi am Friitig nami hei cho und han na mitm Mami poschtet, mer sind zuefälligerwiis uf eh fläsche Braulio gstosse (kei angscht de het denn scho nomal en uuftritt ih dere gschicht) die hend mer nöd eifach eso ligge lah chönne also hani en poschtet. Denn sind mer dihei ahcho hend uuspackt und denn hets ahgfange schiffe, und mir sind ussversehentlich beidi ihgschlaafe mini mum und ich und sind denn erscht wider so geg di sechsi uufgwacht… Ich de gröschti ahschiss vom lebe, chönd er eu ja vorstelle… also hani mitm Brüeder en Braulio gshottet macht ja alles besser (Spoiler, nei machts nöd, glaubed mer) und denn hani mi vor de achte uf de weg gmacht, das ich denn pünktlich am Stadi bin. Han denkt wird sicher luschtig, will mer hend ja vorher bim chatte na oft gwitzlet und eso wiiter. Also hani mi zeme grafft und ufs beschte ghofft.

Hauptteil
Mal am Stadi ahcho, hend mer eus gfunde und hoi gseit, denn sind mer is Niderdörfli hindere glaufe, ich bi mal devo uusgange, das er wenigschtens en grobe plan het wo ane und eso, er hets ja vorgschlage…(er het kein plan gha). S erschte gspröch vo dem aabig het demit ahgfange, das er mir verzellt het wie sin tag gsy isch und denn ischs die nögscht viertel stund so wiiter gange über wo das er sini haar schniidet und das er sich sehr für sportschueh interessier XD ich gibe zue ich lose lüüt sehr gern zue und han (meischtens) geduld. ABER bi dem isch mers Gsicht fascht ihgschlaafe. Und zu dem ane, het er au na vor sich anegflüschteret, wie es müüsli. Unglaublich für eine wo anduurend im Chat blöödi Witz riist. Guet ich han denkt vlt isch er ja nervös, wiso kein plan aber has mal uf das gschobe… Stellt sich use es liiht nöd ah nervosität, er segi früehner sehr sehr schüüch gsy… das weri sini begründig warum ich ah dem Aabig glaub guet drüh frage über mich selber beantwortet han und de rest Infos über ihn gsy sind ^^ Ich muen sege ich bi gar nöd beiihdruckt gsy. Aber ebe you win some you loose some.

Schluss
Ich han denn en uusred bracht warum ich früehner hei muen, und denn bim tschüss sege, was au weird gsy isch het er denn gseit; ja er schriibi denn wider, und ich nur so hm, luege mer mal vlt au nöd… Wiiters vorgehe? Ich gahn die nöchste Jahr nüme du Uster in Migros und han au sehr vill z tue, wenn die direkt frag chunnt bini denn au direkt und seg, nei aber de arm het denn doch en recht verschupfte iihdruck gmacht, da hanis em nöd na am gliiche aabig inedrucke chönne., ganz eso gemein bini denn au nöd.

Soziodemografischi Date
Name: Lukas
Alter: 22
Wohnt: Uster

Fazit: Also ehrlich gseit hets sich nöd mal glohnt en BH defür ahzzieh. :/
Fazit II: Schwiizer mane sind völlig überforderet mit dates (sorry Sämi & Dominik ier sicher nöd, ier mached das guet^^)

Xx

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.